Typ velocipedu: | MIFA (MItteldeutsche FAhrradwerke) |
Rok výroby: | 1939 |
Výrobní číslo rámu: | 698897 |
Kola: | plášťové- drátové pláště 28 1/2 |
Náboje: | zadní torpédo - systém Sachs D.R.P. 39 M přední náboj - originál Mifa |
Převod: | 44 x 18 zubů |
Barva a znaky: | barva černá základová Blatníky: přední - širší bílá vnitřní linka zdobená po obou stranách tenkými světle-modrými linkami zadní - širší bílá vnitřní linka po obou stranách zdobená tenkými světle modře barevnými linkami + stříbrné logo firmy Mifa Rám: na bocích prohýbaných dámských rour průběžná širší bílá linka lemovaná tenkými světle-modrými, uprostřed rour po obou bocích stříbrný nápis Mifa Ráfky:černé (nepůvodní barva) |
Talíř: | zdobený prolamovaný - pětikruhý, ve čtyřech kruzích logo Mifa |
Štítek: | erbovní znak firmy MIFA – v horní polovině protáhlého čtvrceného bílo-modrého štítu veliké profilované M pod ním malý nápis Mifa |
Světlomet: | Diamond bateriové, přepínací dynamo-baterie |
Dynamo: | zn. BAUER 6 V s mazničkou |
Kapsa na nářadí: | dámská úzká |
Odrazová skla: | odrazové, dynamové zadní zn. BALACO |
Dodatečná výbava: | soudobá hustilka, nosič rourový pérový, plechový chránič řetězu, síťka prvotřídní světle modrá, pokrývka sedlová |
Renovace: | Koupeno na podzim roku 2005. Zakonzervováno se zachováním původního stavu, součástí, výzdoby linek a chromů. Zakonzervoval J. Valášek |
Majitel: | Martina Valášková |
Příběh kola
Zakoupeno od syna původního majitele, který na něm přijel na konci II. světové války z Rakouska z totalního nasazení.