Typ: | BOJAR |
Rok výroby: | 1936-39 |
Výrobní číslo: | 25086 |
Kola: | plášťové falce 28 1/2, Rubena Náchod |
Náboje: | zadní Torpédo - systém Sachs D.R.P. |
Převod: | 48 zubů x 20 zubů |
Talíř: | zdobený prolamovaný - logo LAS (třikrát se opakující) |
Sedlo: | kožené dvoupérové |
Barva + linky (blatníky-vidlice-rám): | barva černá základová blatníky: uprostřed blatníku bílá silnější linka orámovaná sytě zelenými slabými linkami, po okrajích zelená silná silná rámovaná bílými slabými linkami rám: zelené paprsky rámované bílými linkami, zlatá průběná dvoulinka po celém rámu přední vidlice: zelený paprsek bíle rámovaný, po okrajích dvě souběžné zlaté linky spojené u chromování vidlic ráfky: uprostřed bílá slabá linka, po okrajích ráfku zelená silná vroubená bílými slabými linkami |
Řidítka: | firemní, cestovní typ "vlaštovky" (tři zářezy na chromování čelní strany krku) |
Brzda: | přední přítlačná |
Světlo: | přední: daimon dynamové, přepínání blízké a dálkové zadní: odrazkové |
Štítek: | erbovní znak firmy LAS - kruhový, nad hradbami se dvěmi věžemi vznášející se tři navzájem propojené kruhy, krajní okřídlené, uvnitř kruhů písmena L,A,S |
Znak: | na předním blatníku znak v podobě půlené "kapky" |
Dodatečná výbava: | soudobá hustilka, taška na nářadí |
Rekonstrukce: | v létě roku 2005. ZAkonzervováno se zachováním původního stavu, součástí, výzdoby linek a chromů. |
Majitel: | Zakonzervoval MgA. JAkub Valášek |